V poslední době spolu sociální sítě a televize svádí velký konkurenční boj. Jedná se hlavně o reklamy, které jsou na sociálních sítích častější – jsou zde žádanější, protože nejsou tak drahé. Televize se tak samozřejmě bojí, že peníze, které obvykle měla z reklam, se začnou pomalu menšit.
To však není jediný boj, který spolu televize a teď už konkrétně Facebook svádí. Nejznámější, nejoblíbenější a hlavně nejrozšířenější sociální síť začíná televizím konkurovat svou vlastní produkcí. V blízké době totiž Facebook chystá vlastní video obsah, který bude právě konkurovat tomu televiznímu obsahu.
Investují se miliony!
Společnost Facebook tomuto nápadu a této myšlence věří natolik, že do ní investuje miliony dolarů, které mají být konkrétně určeny do svých seriálů a svých pořadů. Nejedná se však o nic placeného – uživatelé toto facebookové vysílání budou moct sledovat zadarmo. Je ale nutné poznamenat, že se zde nevyhneme reklamám. Ty totiž budou samozřejmě pouštěny před každým spuštěním videa, jak to známe z jiných stránek na internetu.
Pokud by vás zajímalo, jak dlouhé budou jednotlivé spoty, pak se dočkají i příznivci delších videí, i nadšenci do krátkých spotů. Samozřejmě ty delší seriály a pořady se řadí k dražší produkci, ty kratší se budou pohybovat v rozmezí od deseti do třiceti minut a řadí se do té levnější produkce. Na webu se bude vysílat samozřejmě denně – jako v klasických televizích.
Mladí lidé jsou cílem
Tyto videa však samozřejmě nejsou pouštěny jenom tak. Konkrétně se bude cílit na mladé lidi. Právě ti totiž čím dál častěji používají i jiné sociální sítě, než je Facebook, a podporují tak konkurenci. To si Facebook samozřejmě nemůže nechat líbit. Jelikož se chce udržet na vrcholu té nejoblíbenější a nejpoužívanější sociální sítě, videa se budou zaměřovat hlavně na témata, která zajímají mladé lidi. Tímto se tak bude zvyšovat i počet aktivních uživatelů.