Není tomu tak dávno, co jsme vás informovali o změnách, které chystá sociální síť Messenger. Nový tmavý vzhled zaznamenal velký úspěch, proč proto zůstávat u jedné jediné novinky? Pokud sledujete dění kolem Facebooku a jeho přidružených aplikací, pak víte, že Messenger se zanedlouho představí s novým zvukovým emoji, kterému se bude říkat soundmoji.
Konkurenční boje na poli sociálních sítí
V posledních měsících dochází k velkým konkurenčním bojům na sociálních sítí. A nelze se tomu divit. V době karanténní se lidé uchýlili právě do tohoto světa, jelikož ten reálný se jim uzavřel. Nyní se však navrací do reality a používají pouze pár aplikací, které jim nabídnou nejvíc. Aplikace Messenger se nyní rozhodla vyzbrojit se proti konkurenci zmiňovaným soundmoji, které mají být součástí nabídky klasických smajlíků.
Podle společnosti Facebook jsou emoji (neboli smajlíci) používáni denně. Zpráv s nimi se pošle skoro dvě a půl miliardy za čtyřiadvacet hodin. Do této cifry jsou započítány i animované obrázky, které jsou však také bez zvuku.
Soundmoji jako nový trend?
Nabízí se otázka, jestli novinka hménem soundmoji bude stejně využívána jako klasické emoji. V praxi se bude jednat o krátkou zvukovou nahrávku, kterou získá rovnou sedmadvacet takových smajlíků prezentujících různé věci. Pokud si vyberete rozesmáté emoji, vyberete si k tomu i zvuk smějících se lidí. Podobné to může být s bubnem nebo kytarou.
Zvuk se má přehrát ihned po doručení a také po kliknutí na daného smajlíka.
Nabídka bude z počátku omezená
Je však třeba konstatovat, že zatím je nabídka opravdu velmi omezená a nelze ji nijak rozšířit. Jedná se o takové zkušební období, během kterého společnost zjistí, jestli je toto další směr, kterým se má vydat. Nyní to plně leží v rukou uživatelů a toho, jestli o novinku projeví zájem či nikoliv.