Není to tak dávno, co se společnost Meta rozhodla pohrozit Evropě tím, že vypne veškeré sociální sítě pro jednotlivé evropské země. Kromě Facebooku bychom tak přišli také o Instagram nebo WhatsApp. A i když nad tímto tvrzením řada lidí jen mávla rukou s tvrzením, že to Mark Zuckerberg opravdu udělat nemůže, mnozí si uvědomili, že musí dělat i něco jiného, než jen sázet na sociální sítě. Přece jenom je to stále jenom byznys, který může sám zakladatel měnit dle libosti. A tak se Seznam rozhod nezahálet a pustil se do vývoje vlastního Facebooku.
Není čas ztrácet čas
A taky spoléhat na to, že Mark Zuckerberg skutečně sociální síť nevypne. Přesně tímto se nyní řídí společnost Seznam, která má na svém kontu nejvyužívanější český vyhledávač. Firma se rozhodla postavit jeden z největších mediálních domů u nás, do něhož chce zakomponovat také svou vlastní sociální síť podobné Facebooku. Přesně to jsou aktuální plány společnosti.
Už nyní jsme součástí sociální sítě
Bylo by však mylné se domnívat, že se bude jednat o totéž, co je nyní právě Facebook. Jak už bylo zmíněno, Seznam buduje jeden z největších mediálních domů a homepage lze už dnes k takové síti přirovnat. Feed v tomto případě vypadá trochu jinak než na Instagramu, má především nabídnout čtenářům více informací z různých koutů internetu. Stejně jako na zmiňovaných sítích od firmy Meta se však pracuje s uživatelskými daty, aby se lidem nabídlo opravdu všechno, co je jim zrovna blízké.
Trochu jiná facebooková zeď
Lze tedy konstatovat, že aktuálně na homepage Seznamu vzniká taková trochu jiná facebooková zeď. Její konečný vzhled zatím není úplně jasný, aktuálně je to vše ve fázi experimentování a zkoušení nových typů uživatelského obsahu. V každém případě se za chvíli dodá uživateli přesně to, co ho sledovat baví.