Moderní společnost se s příchodem internetu velmi změnila. Do popředí se posléze dostaly sociální sítě, na nichž každý den tráví většina lidí spoustu času. Jsou zdrojem informací, zábavy i komunikace s ostatními lidmi. Slouží ke sdílení názorů, zkušeností a rad. Správná firma toho využívá ve svůj prospěch a k získání a udržení si svých zákazníků.
Být on-line znamená být vidět
I když jste malá firma v zapadlé části České republiky, když budete mít své vlastní webové stránky, dozví se o vás spousta lidí. Z nich pak máte šanci získat nové zákazníky. Proto je důležité být kamarád i se sociálními sítěmi a využívat všech možností, které nabízejí. Sociální sítě vám totiž pomohou budovat vaše jméno, a to v dobrém, ale i v tom špatném smyslu. Negativní firemní zkušenosti se šíří internetem ještě rychleji než ty pozitivní. Ale i toho lze využít ve svůj prospěch. Základem je komunikace se zákazníky.
Lidé jsou rádi informováni
I když jsme v současném světě informacemi doslova přehlceni, stejně lidé stále po nich baží. A to i tehdy, když hodlají nakupovat. Internet jim dokáže zprostředkovat spoustu zajímavého o službách i o zboží. Dozví se nejen jeho parametry, ale dle hodnocení firem také zkušenosti ostatních zákazníků. A podle toho se často rozhodují, jestli v konkrétním e-shopu nakoupí, či nikoliv. Pokud internetový obchod vlastníte, tak práce se sociálními sítěmi bude patřit k vašemu dennímu chlebu.
PPC reklama vám pomůže získat nové zákazníky
Nové nakupující můžete získat prostřednictvím PPC reklamy, a to i na sociálních sítích. Zde je výhodou její přesné zacílení na konkrétní segment, který si vyberete. Tento typ reklamy nabízí okamžitě měřitelné výsledky, takže víte ihned, na čem jste. Dobře lze i plánovat finance, které chcete na reklamu použít.