Co čeká v budoucnu sociální síť Facebook?

Co čeká v budoucnu sociální síť Facebook?

Facebook je dnes jednoznačně tou největší sociální sítí na světě. V současné době je zde zaregistrováno přes dvě miliardy lidí. Aby toho ale nebylo málo, drtivá většina z nich je kupodivu po smrti. To je však jen jedna mnoha negativních stránek této sociální síti, která se opravdu právem dá považovat za tu nejznámější síť na světě. A právě tuto sociální síť čeká celá řada novinek. Jakých? Prozraďme si to.  

Za poslední měsíce Facebook přišel o celou řadu uživatelů. Důvodem jsou různé skandály související s únikem osobních dat uživatelů, s nimiž se podle všeho mělo obchodovat a které se měly využívat k věcem, k nimž neměli zaměstnanci a zakladatelé sociální sítě právo. Aby si však své stávající uživatele Facebook udržel, rozhodl se proto přinést celou řadu novinek.  

Facebook a jeho novinky 

K novinkám jednoznačně patří nový design sociální sítě. Kromě toho by měla sociální síť daleko rychleji pracovat. Nejvíce novinek nastane ve facebookových skupinách, kde je aktuálně aktivních desítky milionů uživatelů. Navíc víc jak čtyři sta milionů uživatelů patří do nějaké skupiny, kterou Facebook považuje za smysluplnou. Skupiny mají být nově propojené, a to třeba se sekcemi “Hry” nebo “Watch”, díky čemuž budou moct členové skupiny sledovat tu stejnou věc zároveň, jako kdyby spolu byli v jedné místnosti.  

Kromě toho přibyde možnost sdílet obsah přímo do skupin. Navíc lidé, které spojují stejné zájmy, budou moct navázat nové kontakty mezi sebou. Také se má rozjet seznamka, která má konkurovat Tinderu. Facebook navíc nabízí funkci zjistit, kdo pravidelně navštěvuje váš profil a kdo vás tak tajně miluje.  

Messenger a jeho novinky 

Ke společnosti Facebook však patří také Messenger a i tato aplikace nezůstane bez povšimnutí. Messenger bude v následujících měsících překopaný od základů, cílem bude ho hlavně zrychlit. Zrychlená verze aplikace má přijít už tento rok. Navíc se bude moct sdílet video přímo do komunikační platformy, bude se moct pozvat více lidí ke sledování videí.  

Další články