V posledních letech stále více využívaná je facebooková reklama, čemuž se nelze divit. Je levná, efektivní, navíc si můžete regulovat rozpočet a těšit se z velmi zajímavých výsledků. Než se však vrhnete do plně automatizovaných reklamních kampaní, měli byste o reklamě na této sociální síti něco málo vědět.
Sezonnost se nevyplácí
Přesto v ní musí zejména e-shopy zabrat. Sezonním období se myslí dny, kdy lidé chtějí jeden jediný cíl, protože je zkrátka k tomu nutí aktuální situace. Máme na mysli například vánoční svátky, kdy každý shání něco hezkého po svou rodinu, ale také Valentýn, kdy také potřebujeme splnit jeden zásadní cíl – potěšit naši drahou polovičku.
Jen málokdo, kdo však promuje na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku, si uvědomuje to, že sezonnost je dražší. Reklamy jsou dražší čili pokud máte omezený rozpočet, počkejte, až tyto svátky nebo období odezní. Tedy pokud se na ně nevážete a nejsou pro vás stěžejní a důležité.
Různé reklamní strategie pro různé zobrazování reklam
Když tvoříte reklamní kampaně, možná jste zaregistrovali, že vám sociální síť nabízí více možností, kam reklamu umístit. Využít můžete z vícero míst, vícero rozměrů reklam, což však vyžaduje různé reklamní strategie.
Jen pokud budete brát v potaz to, že se něco zobrazuje na telefonu, něco zase na počítači nebo tabletu, můžete ze všech reklamních kampaní vyprodukovat opravdu zajímavé výsledky.
Informace vám mohou pomoct
Mnoho podnikatelů se trápí tím, že z výsledných kampaní nekápla ani jedna objednávka. Tím se však nutně trápit nemusíte, protože to, že jste investovali do reklamy a zatím se z toho žádná poptávka nerealizovala, neznamená, že byla investice vyhozená z okna. Naopak. O co v reklamách jde? O investování do dat.
Informace o publicích jsou skvělým zdrojem metod cílení, díky nímž se ve výsledku bude reklama doručovat skutečně relevantnímu publiku.