Na sociálních sítích trávíme nespočetně mnoho času. A zatímco někteří sledují jen známé, jiní sledují především ty, kteří počtem svých sledujících lámou rekordy. Takových českých Instagramerů je však celá spousta, pojďme si proto zmínit pouze ty nejsledovanější, které možná máte „pod faječkou” odškrtnuté i vy sami.
Petr Čech je nejsledovanějším Čechem na Instagramu
I když byste možná řekli, že tím nejsledovanějším Čechem je Leoš Mareš, není tomu tak. Instagramu totiž vévodí známý český fotbalista, a to Petr Čech, který se pyšní bezmála dvěma a půl miliony sledujících. Jak již jeho profese napovídá, spadá do kategorie „sport” a v minulosti těžil z atraktivních spoluprací kupříkladu s Volkswagenem, Pumou nebo Adidasem či Cadburym.
Jen málokdo však ví, že Petr Čech má také svůj vlastní kanál na YouTube, kde se aktivně věnuje svému vedlejšímu koníčku. A tím paradoxně není sport, ale hudební scéna. Hraje totiž na bicí a jak mu to jde? To už musíte odhalit sami.
Leoš Mareš má za sebou také značnou základnu
Opomineme-li Macha Muradova, který by mohl být těsně za Petrem Čechem, ale nemůžeme ho považovat za typického Čecha, musíme zmínit také Leoše Mareše. Jeho obsah je všem dobře známý, propaguje si zde nejen Evropu 2, kterou z jisté části vlastní, ale také supermarket Penny nebo obchod s módním oblečením jménem Zalando.
Jeho fanouškovská základna je ryze česká, komunikuje zde výhradně česky, což se o zmiňovaném Petru Čechovi říct zrovna nemůže. V moderátorském světě funguje déle jak pětadvacet let, ale na jeho sítích to není jenom o tomto.
Anna Šulcová jako zástupkyně Youtuberů
Bezmála jeden milion sledujících má také Anna Šulcová, zástupkyně ženského pohlaví v tomto žebříčku. V současné době se na jejím profilu objevují spolupráce jako Zalando, Tezenis nebo MyProtein a základnu na tomto profilu vybudovala především díky YouTubu a TikToku, kam začala natáčet v roce 2015.