Během voleb se setkáváme s řadou marketingových prvků v praxi. Několikatýdenní běsnění marketingových týmů kandidátů je někdy ukázkovým příkladem toho, reklamní kampaně dělat a jak je nedělat. Pokud se však budete chtít politickému marketingu dostat více pod kůži, nabízí se otázka, kde se vlastně vzal a kde se zrodil? Pojďme nahlédnout trochu do historie. Všechno to začalo v roce 1989 Dalo by se říct, že marketingová historie sahá do dob dávno minulých, ale pokud zůstaneme v Česku a zaměříme se na reklamu tak, jak ji známe dnes, objevovat jsme ji…
Více informacíRubrika: Marketing
Marketingové tipy, které pomůžou na začátku vašeho podnikání
Začátek podnikání by se měl nést také o přemýšlení nad reklamou. Růst organicky je sice cesta, ale daleko pomalejší. Pomocí facebookové nebo jiné reklamy může dojít k daleko rychlejšímu růstu. Abyste však marketing mohli využívat ve svůj prospěch, je dobré znát několik základních tipů. Nespoléhejte na jednorázová řešení, myslete komplexněji a dlouhodobě. Myslet dopředu se vyplatí Klíčem k úspěšným prodejům je především umět myslet dopředu. Naučte se sestavovat rozpočty, a to dokonce i ty dlouhodobé. Přemýšlejte nejen nad možnými zisky, ale také nad riziky, která vás mohou z dlouhodobého hlediska…
Více informacíMarketingové nástroje, které v roce 2022 musíte pro svou firmu mít
Marketing je nedílnou součástí úspěšné firmy. Některé nástroje jsou stále platné, jiné se vyvíjejí v čase. Nové marketingové nástroje přitom přivádějí klienty k vaší firmě, aniž byste museli investovat velké částky. Co se vyplatí mít? Notifikace nahradily e-mailing Elektronickou poštu už čte jen opravdu málokdo. Stala se synonymem obchodní korespondence a komunikace se zákazníky uplynulých let. Nová dekáda si ale žádá nová řešení. E-maily dnes již nikdo neotvírá. Proto jsou vytvořeny krátké notifikace. Právě mobilní notifikace jsou způsob současné komunikace se zákazníky. Je snadné je klientům doručit. Nemusejí vůbec nic…
Více informacíFacebook se začíná připravovat na české volby
S koncem letošního léta dojde k jednomu významnému kroku. Volební strany spustí své kampaně a prakticky všechno kolem nás se začne měnit. Konkrétně tedy olepovat reklamními letáky, bannery a samozřejmě informačními cedulemi s hesly, které ani jedna strana pravděpodobně nedokáže naplnit. V každém případě to znamená jedno – společně s volebními kampaněmi se spustí také vlny dezinformací, které začnou zaplavovat sociální sítě. A přesně na to se nyní Facebook připravuje. Americký gigant má za sebou opravdu vynikající čtvrtletí, během kterého svými tržbami dosáhl hodnoty jednoho bilionu dolarů. Nyní se po tomto úspěchu…
Více informacíNotifikace neobtěžují. Uživatel je může kdykoli vypnout
Chcete zvýšit své prodeje například skrze mobilní aplikaci? Možná uvažujete nad notifikacemi, což jsou krátká oznámení, která jsou zasílána zákazníkovi. Obvykle upozorňují například na novinky, akce, na výprodeje nebo například na dopravu zdarma. Říkáte si, že je to opravdu efektivní způsob, jak lze zvýšit prodeje. Jenže také si říkáte, že je to možná jistý způsob obtěžování, proto notifikace nezřídíte a dáte od nich ruce pryč. Jenže pravdou je, že notifikace nejsou obtěžující. A pokud by se přece jenom nějakému zákazníkovi obtěžující zdály, zákazník je může prakticky kdykoli vypnout. Je to…
Více informacíCo všechno umí Facebook reklama
Zejména v době koronavirové krize se mnohé společnosti snaží o to, aby získaly zpátky své klienty, které během několika měsíců ztratily. Proto investují do mnohých druhů reklamy. Kupují si reklamní předměty, které rozesílají jako dárek k objednávkám, dále pak investují do reklamy na internetu. Největší radost mají z Facebook reklamy, která je opravdu velmi efektivní a účinná. Pokud jste se zatím s reklamou na FB nesetkali, pak je načase zjistit, co všechno tedy tato reklama umí. Na úvod je ale třeba říct, že Facebook reklama musí být dobře zacílená. Není to jenom…
Více informacíVe světě reklamy se točí miliardy
Dnes už každá společnost ví, že musí investovat do reklamy. Pakliže se do reklamy neinvestuje, není zde vysoká pravděpodobnost, že se bude daná společnost radovat z velkých zisků. Společnosti si musí uvědomit, že pakliže se neukážou lidem formou reklamy, nebude o nich prakticky žádný člověk vědět. Reklama je způsob, jak se dostat do podvědomí lidí, proto na to nezapomínejte. Neustále mějte na paměti slova Henryho Forda, který říkal, že i kdyby měl v kapse jeden jediný dolar, přesto by ho investoval do reklamy. Ostatně ve světě reklamy se točí obrovské…
Více informacíVelkofirmy ruší reklamy na Facebooku. Co je toho důvodem?
Určitě jste zaznamenali rasové nepokoje, které aktuálně stále ještě otřásají Spojenými státy americkými. Došlo k nim v okamžiku, kdy nejmenovaný policista zabil černocha tak, že mu stál na krku. Nejmenovaný černoch byl zrovna zatýkán, ovšem otřesné zacházení policistů s jeho osobou mu přineslo bohužel smrt a danému policistovi naprosté odsouzení nejen veřejností, ale i jeho vlastní rodinou. Tento poměrně stále ještě nedávný incident však nevyvolal řadu nepokojů jenom po USA, ale také po celém světě. Lidé se začali bouřit a vyjadřovat své názory a svou podporu rase, která je zejména…
Více informacíPromujte mobilní aplikace skrze Facebook. Vyplatí se to
Zejména v posledních letech jste mohli zaregistrovat nárůst zájmu o mobilní aplikace. Mobilní aplikace začala drtivá většina podniků využívat ve svůj prospěch, zjistilo se totiž, že se jedná o opravdu skvělý marketingový nástroj, který přináší ovoce. V případě, že jste si v nedávné době také nechali zřídit mobilní aplikaci na míru od společnosti Appkee, určitě ji chcete zpropagovat. A s tím vám pomůže sociální síť Facebook, která je na promování aplikace jednou z nejlepších cest, a to díky propracovanému cílení a jednotlivým nástrojům. Zpropagovat aplikaci přes FB se vyplácí V…
Více informacíZajímavé funkce na Facebooku, které ocení především marketéři
Facebook jakožto nejznámější a nejpopulárnější sociální síť využívá ze své popularity a těží především na ziscích z reklamy. To ostatně potvrzují statistiky a výsledky posledních měsíců, které byly samotnou společností zveřejněny. V souvislosti se zjištěním, že Facebook těží především z propagace ostatních firem, se samotná sociální síť snaží přicházet s hromadou zajímavých funkcí, které by mohli marketéři využít. Takových funkcí za poslední roky přibylo opravdu mnoho, proto si prozraďme ty nejzajímavější funkce, které specialisté na marketing opravdu ocení. FacebookAnalytics pro zjištění potřebných informací Marketéři, kteří využívají takzvanou PPC reklamu na Facebooku,…
Více informacíReklamní předměty nestárnou. Jakými uděláte nejen zaměstnancům radost?
Reklamní předměty jsou bezesporu skvělou reklamou pro firmu. I když si nyní můžete vybírat, do jaké reklamy budete investovat, jelikož dnes existuje opravdu mnoho typů reklamy, stejně byste měli investovat do reklamních předmětů. Tato reklama má totiž celou řadu výhod a uděláte s ní radost nespočetně mnoho lidem. Výhody reklamních předmětů Jsou relativně levné Logo lze natisknout prakticky na jakýkoli předmět Nestárnoucí Reklama nemá dobu trvání K hlavním výhodám reklamních předmětů patří hlavně to, že se jedná o relativně levné předměty, které udělají opravdu obrovskou reklamu. Reklamní předměty lze pořídit…
Více informacíReklama na internetu je skutečně důležitá
Každý, kdo se rozhodl vzít život do vlastních rukou a začít podnikat, nám dá určitě za pravdu, že začátku nemusejí být vždy jednoduché. Nejtěžším úkolem pro každou novou společnost je získat dostatečný počet zákazníků. Pokud jste totiž v něčem noví, klientela se hledá poměrně těžko. Samozřejmě ale existují nástroje, které vám v tomto směru mohou velice pomoci. Za ně vděčíme především moderním technologiím a internetu. Ptáte se, jak pomocí internetu začít podnikat daleko efektivněji? Na to se vám pokusíme odpovědět v následujících řádcích. Jak lidem propagovat svou firmu? Online propagace je dnes poměrně…
Více informacíFacebook by měl zvýšit transparentnost inzerátů
Každý podnikatel ví, že bez kvalitní reklamy nemůže dokonale prosperovat jeho společnost. Pokud i vy máte nějakou společnost, kterou řídíte, moc dobře víte, že potřebujete mít kvalitní reklamu, abyste získali dostatečné množství klientů. Většina lidí se obrací na televize, jenže televizní reklamy jsou vážně drahé, stejně jako jsou drahé i reklamy na billboardech, které vídáme u silnic či dálnic. Tou nejlevnější a nejefektivnější reklamou je reklama na internetu, konkrétně na sociálních sítích. Například na takovém Facebooku trávíme v průměru tři hodiny denně. Během té doby si samozřejmě všimneme reklam, které kolem…
Více informacíFacebook Marketing
Facebookové stránky jsou většinou nástrojem pro prezentaci a marketingovou komunikaci. Umožňují vytvářet vysoce kvalitní stránky přímo uvnitř sociální sítě (facebook). Facebook stránky mají velké výhody. Český Facebook má více než 4,2 mil. Registrovaných uživatelů, přičemž zhruba 2 mil. Využívají Facebook každý den. Na Facebooku najdete nejvíce zákazníků ze všech sociálních sítí, které se v Česku dají využít. Uživatelé jsou jak lidé v mladém věku, tak třicátníci a nově i senioři. Co tedy umí Facebook? Vše co publikujete na své stránce se zobrazuje automaticky uživateli přímo na jeho zdi. Do stránek…
Více informací