V současné době trávíme hodně času na sociálních sítích. Zalíbilo se nám, že můžeme být neustále „online“. Jsme stále v kontaktu s těmi, s nimiž v kontaktu být chceme. Bohužel na sociálních sítích trávíme až tak moc času, že je to nejen nezdravé, ale naprosto zbytečné. Na druhou stranu díky naší aktivitě sociální sítě jenom vzkvétají a prosperují. I to jsou společnosti, které zaměstnávají kupu lidí. I to jsou společnosti, které neustále rostou a které se neustále zdokonalují. Třeba takový Facebook – to je dneska asi nejznámější sociální síť, která neustále přichází s celou řadou novinek. Některé novinky jsou ceněné, jiné by raději nemuseli být. Do jaké kategorie bude spadat nová videoplatforma Watch?
Facebook se za poslední rok poměrně změnil, ale ty hlavní změny teprve přijdou. Poměrně nedávno se nechal Mark Zuckerberg slyšet, že změní tuto sociální síť naprosto od základů. Do té doby ale síť nabídne vlastní, ale i partnerský obsah.
Videoobsah jako nosič reklamy
Facebook chce sice zamezit reklamě ve velkém, ale taky si je moc dobře vědom, že videoobsah je jako nosič reklamy nejlepší. Rozhodl se tedy udělat trochu víc místa a prostoru právě pro tento typ médií. Podle všeho by měla přibýt nová sekce, která se nazve „Watch“, a právě zde se bude nabízet obsah nejen samotného Facebooku, ale i obsah všech partnerů.
Většina videí by měla být tvořena formou jakéhosi seriálu, což nadchne hlavně milovníky seriálů. Mělo by se přesně jednat o živé přenosy, které budou organizovány do jakýchsi dílů.
Na jaký obsah se můžeme těšit?
Kromě reklamních „seriálů“ partnerů, v nichž bude plno reklamy, se můžeme těšit in a obsah samotného Facebooku. Podle všeho se nechal Facebook inspirovat například videorecepty, živými sportovními utkáními či podobnou tématikou.
Možná jste se s touto platformou už setkali – opět je to něco ve fázi testování a opět to má jenom hrstka uživatelů této sociální sítě.