Facebook jakožto nejznámější a nejpopulárnější sociální síť využívá ze své popularity a těží především na ziscích z reklamy. To ostatně potvrzují statistiky a výsledky posledních měsíců, které byly samotnou společností zveřejněny. V souvislosti se zjištěním, že Facebook těží především z propagace ostatních firem, se samotná sociální síť snaží přicházet s hromadou zajímavých funkcí, které by mohli marketéři využít. Takových funkcí za poslední roky přibylo opravdu mnoho, proto si prozraďme ty nejzajímavější funkce, které specialisté na marketing opravdu ocení.
FacebookAnalytics pro zjištění potřebných informací
Marketéři, kteří využívají takzvanou PPC reklamu na Facebooku, mají k dispozici zajímavý nástroj, a to FacebookAnalytics. Jedná se o funkci, která jim pomůže s úspěšnou reklamní kampaní. Je to něco podobného jako klasický GoogleAnalytics, ovšem v provedení sociální sítě. Tato funkce bývá pravidelně aktualizována a přináší se do ní mnoho nového.
V současné době má tato funkce dokonce vlastní mobilní aplikaci, díky které lze snadněji spravovat své PPC kampaně, ať už se budete nacházet kdekoli. Kromě toho vám funkce přináší nastavitelné přehledy nebo automatickou detekaci funnelů.
Využijte nové funkce v Messengeru
Nedílnou součástí sociální sítě Facebook je samozřejmě také Messenger, který je určený pro dopisování. Messenger jakožto hlavní komunikační kanál Facebooku je pravidelně taktéž aktualizován, pravidelně dostává mnoho nových funkcí. Například je součástí Messengeru funkce, která podporuje rozšířenou realitu. To mohou opět marketéři využít ve svůj prospěch, respektive ve prospěch firmy, kterou propagují. Produkt je totiž možné díky této funkci předvést zákazníkovi virtuálně, a to za pomocí technologie pro rozšířenou realitu.
Další velice užitečnou funkcí komunikačního prostředku Messenger je bezesporu také automatický překladač, díky kterému dochází k automatickému překladu zpráv, což umožňuje člověku hravě komunikovat s cizinci, aniž by to zabralo více času, než chcete.