Zuckeberg chce zásadně změnit Facebook – jak a proč?

Zuckeberg chce zásadně změnit Facebook

Pokud máte nápad, rozhodně se ho nikdy nesmíte bát zrealizovat. Pokud se ho totiž budete bát zrealizovat, tak vám ho zanedlouho zrealizuje někdo jiný a vy už budete moct jenom sledovat, jak rychle se z člověka stává boháč. Mark Zuckerberg se tehdy před několika lety rozhodl, že svůj nápad zrealizuje. Vytvořil tak sociální síť, která měla být určena jenom pro studenty. Právě tato sociální síť byla vytvořena v takové podobě, že uchvátila celý svět a z Marka Zuckerberga se stal milirdář.

Tou sociální sítí je dneska ta nejrozšířenější sociální síť vůbec. Jedná se o Facebook, kterou jistě dobře znáte a jistě patříte mezi dvě miliardy občanů, kteří mají profily na tomto webu. Za tu dobu, co je Facebook na špici, se jeho vzhled rapidně změnil. Vzniklo mnoho novinek, vznikly nové funkce – některé byly oceněny, jiné na druhou stranu shozeny.

V současné době by Facebook měl projít další změnou, a to skutečně razantní změnou. Celý koncept by se měl změnit. Změny se budou zaměřovat hlavně na domovskou stránku sítě. Podle všeho by tyto změny měly být důvodem, proč lidé budou chodit na Facebook méně. Zuckerbergovi to však nevadí.

Čas na Facebooku bude době stráveným časem

V současné době je čas strávený na sociálních sítí naprosto zbytečný, je promarněný. Díky sociálním sítím jenom prokrastinujeme, což rozhodně není dobře. Mark Zuckerberg chce změnami dokázat to, že i čas strávený na Facebooku může být skutečně užitečný a dobře strávený.

Co změny ovlivní?

Přicházející změny by se měly zaměřit hlavně na profily podniků, velkých značek a na média. Právě tyto stránky naprosto potlačují příspěvky samotných uživatelů a jejich přátel. A právě to se má změnit. Facebook by se tak měl stát opět tím původním konceptem, jakým byl ze začátku. Žádné nucené reklamy, bulvární články či nic podobného. Opět jenom zeď, na které budou informovat přátelé své přátele.

Další články